Fysioterapia

Fysioterapiaa vuosien kokemuksella Turussa ja Helsingissä - Naprapath-fysioterapeutti Ilkka Peltonen Fysaplus Oy

Tarjoan fysioterapeuttisten hoitojen lisäksi myös ultraääni- ja sähköhoitoja sekä manuaalista terapiaa fysioterapeuttisin menetelmin yhdistettynä naprapaattisin menetelmiin.
Nivelkäsittelyjä edeltävät lihaskäsittelyt rentoutuksineen ja venytyksineen. Fysioterapialla saat apua monenlaisiin lihas- ja tukielinvaivoihin sekä Turussa että Helsingissä.

Mitä fysioterapia on?

Fysioterapian tavoitteena on parantaa tai ylläpitää  kuntoutujan terveyttä, ja toimintakykyä sekä liikkumista. Fysikaaliset hoidot kohdistuvat yleensä synnynnäisen vamman, sairauden, loukkaantumisen,vähäisen liikunnan, tapaturman tai ikääntymisen aiheuttaman heikentyneen toimintakyvyn edistämiseen.

Fysioterapeutti on terveydenhuollon laillistettu ammattihenkilö. Fysioterapia on julkista ja yksityistä terveys- ja kuntoutuspalvelujärjestelmää.

Ota yhteyttä ja varataan sinulle aika hoitoon! Joko Turkuun tai Helsinkiin.

Soita ja varaa aika

Turun toimipiste

Helsingin toimipiste

Fysioterapialla apua monenlaisiin lihas- ja tukielinvaivoihin sekä Turussa että Tampereella.

Fysioterapia auttaa mm seuraavissa oireissa ja ongelmakohdissa

• jännitysniska
  • jännetupentulehdus
  • tenniskyynärpää